«Unitel» MChJ 2006-yilning 12-sentabridan boshlab «Beeline Uzbekistan» savdo belgisi ostida xizmatlar ko‘rsatib kelmoqda. Beeline Uzbekistan bosh qarorgohi Amsterdam shahrida (Niderlandiya) joylashgan VEON xalqaro telekommunikatsiya xoldingi tarkibiga kiradi

VEON 7 mamlakatda 200 milliondan ortiq foydalanuvchilarga ega global telekommunikatsiya va internet xizmatlarining provayderi. Uning aksiyalari NASDAQ va Euronext Amsterdam fond bozorlarida joylashtirilgan.

Beeline Uzbekistan’da 1.6 mingga yaqin xodim ishlaydi. 2006-yildan buyon O‘zbekiston bozoriga kirishi bilan VEON mamlakat telekommunikatsiya sohasiga 1.4 milliard AQSH dollaridan ortiq sarmoya kiritdi. Beeline SB’ning O‘zbekistondagi faoliyati davomida 1.9 milliard dollardan ortiq soliq to‘langan.

Mamlakat iqtisodiyotiga investitsiyalar kiritilishi, sanoatni rivojlantirilishi

Bizning kompaniya mamlakatimizda eng yirik soliq to’lovchilardan biri. O’tgan 5 yil mobaynida kompaniya soliq to’lovlarning miqdori 375 711 000 000 mln. so’mni tashkil etadi.
Kompaniya mamlakat telekommunikatsiya sohasining jadal rivojlanishiga, ilg’or texnologiyalarni joriy etmoqda, shuningdek, innovatsion mahsulot va xizmatlarni ishga tushirish bo’yicha o’z hissasini qo’shmoqda.
O’zbekistonda FTTB texnologiyasi (fiber to the building) va 3G texnologiyalardan foydalangan holda yuqori tezlikdagi Internetga kirishni ta’minlaydigan hududlarda zamonaviy telekommunikatsion xizmatlarning mavjudligini oshirishga katta hissa qo’shib kelmoqda.
Kompaniya shuningdek telekommunikatsiya bozorini yanada tizimli rivojlantirishga yordam beradigan optimal yechimlarni ishlab chiqish uchun tartibga soluvchi organlar bilan konstruktiv muloqotni davom ettirmoqda.

Ish o’rinlarni yaratish, munosib mehnat sharoitlarini ta’minlash

«VEON» bugungi kunda dunyoning 19 mamlakatida 70 mingga yaqin xodimlar mavjud. Tashkilotning barcha darajalarida kompaniyaning strategik maqsadlariga erishish uchun ishlaydigan mutaxassislar jamoasi.
Kompaniya xodimlar siyosati sohasida yuqori xalqaro standartlarga mos keladi, bozorning eng yaxshi xodimlarni jalb qiladi, shuningdek, xodimlarning o’z iste’dodlarini to’liq amalga oshirishga imkon beruvchi ichki xodimlar zaxirasini shakllantiradi.
Kompaniya o’z xodimlarini qadrlaydi va ish haqi, sug’urta, biznes-uyali aloqa va boshqa imtiyozlarning qat’iy va o’zgaruvchan qismidan iborat jozibador va raqobatbardosh kompensatsiyaviy paketini taklif etadi.
«VEON» kompaniyalar guruhi turli ekspertlar va tahlilchilar tomonidan eng jozibali ish beruvchilardan biri sifatida e’tirof etilgan.
Ishonchimiz komilki, ilg’or yondashuvlar, eng yaxshi xalqaro amaliyotlarga sodiq qolish va inson resurslarini boshqarish sohasidagi noyob tajriba kompaniyamizning muvaffaqiyati uchun muhim ahamiyatga ega.

Oshkoralik, ochiqlik, axloqiylik

Beeline – bozorning yetakchi operatorlaridan biri bo’lib, tanlangan qadriyatlarga doimo rioya qiladi: xodimlar va hamkorlarga bo’lgan hurmat va ishonch, ochiqlik, halollik, samaradorlik va innovatsiyalarni qo’llab-quvvatlash.
Kompaniyaning barcha xodimlari – mutaxassislardan yuqori menejerlargacha bo’lganlarining faoliyatiga asos bo’lgan axloqiy me’yorlar va me’yorlarni tavsiflaydigan biznes xulq-atvori va axloqiy Kodeksini qabul qildi. Kodeks – Kompaniyaning har bir xodimi, mijozlari va hamkorlari tomonidan halol va adolatli munosabatda bo’lish kafolatidir.

Xizmatlarni taqdim etish va yuqori sifatli xizmat ko’rsatish

Yuqori sifatli xizmatlarni taqdim etish kompaniyaning mijozlariga korporativ ijtimoiy mas’uliyatning bir qismidir.

Mobil savodxonlik

Beeline mutaxassislar bilan birgalikda pullarni tejash va saqlash uchun uyali aloqa texnologiyasidan foydalangan holda, firibgarlarning aldoviga tushmaslik bo’yicha tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Mobil etiket 

Mobil aloqa madaniyati umumiy madaniyatimizning bir qismidir. Beeline boshqalar bilan qulay muloqot qiladigan oddiy tavsiyalarni taqdim etadi. Tavsiyalar shaxsiy erkinlik va boshqalarning manfaatlarini hurmat qilishga asoslangan.

Ta’limni qo’llab-quvvatlash

Korporativ ijtimoiy mas’uliyatning asosiy yo’nalishlaridan biri ta’limni qo’llab-quvvatlashdir. Ta’limga hissa qo’shish – bu mamlakatning kelajagi uchun katta hissadir. Ta’lim jarayonlarini takomillashtirish, ta’lim dasturlarini rivojlantirish yuqori malakali kadrlarni tayyorlashga, shuningdek, tashqi siyosat sohasidagi mamlakat obro’sini mustahkamlashga xizmat qiladi. Ta’lim jarayoniga yuqori texnologiyalarni joriy etishni rag’batlantiramiz, bu esa yangi bilimlarni olish va kerakli ma’lumotlarni topish jarayonini sezilarli darajada soddalashtirish imkonini beradi.

Milliy qadriyatlarni qo’llab-quvvatlash

Beeline ishlaydigan har bir mamlakat o’ziga hosdir. Ushbu xususiyatlarni hisobga olgan holda, Kompaniya aholi va umuman mamlakat uchun juda muhim bo’lgan sohalarni aniq tanlaydi.

O’zbekiston – bu qadimiy va ayni paytda yosh mamlakat, aholining aksariyati yoshlardan tashkil topgan.
Respublikaning kelajagi uchun javobgar bo’lgan har kim avvalo yangi avlodning uyg’un rivojlanishiga g’amxo’rlik qilishi kerak. Shu bois, O’zbekistonda asosiy yo’nalishlaridan biri yoshlar va yoshlar tashabbuslarini qo’llab-quvvatlashdir.

Jamiyatning ijtimoiy himoyaga muhtoj qatlamlarini qo’llab-quvvatlash

Xayriya qo’mitasi
2012-yil boshida kompaniya Xayriya qo’mitani tashkil etib, yilning har choragida ehtiyojmand faxriylarga, nogironlarga, yetimlarga va notijorat tashkilotlarga yordam ko’rsatadi.

Faxriylarga maqsadli yordam ko’rsatish

Har yili 9 mayga qadar kompaniya Ulug’ Vatan urushi faxriylariga moddiy yordam beradi, shuningdek, «Harbiy xizmatdoshga qo’ng’iroq» aksiyasini o’tkazadi va faxriylarga dunyoning istalgan mamlakatiga bepul qo’ng’iroq qilish imkoniyatini beradi.

Homiylik ostidagi bolalar muassasalariga maqsadli yordam

Kompaniya maktab-internatlariga va bolalar uylariga muntazam ravishda yordam ko’rsatadi.

Ahamiyati

Kompaniya korporativ ijtimoiy mas’uliyatning eng muhim sohalarini aniqlash uchun kompaniya ijtimoiy muammolarni o’rganadi, jamoatchilik vakillari bilan muloqot qiladi, davlatdagi keskin ijtimoiy muammolarni hal qilishda maksimal hissasini qo’shadi.

Sistematik 

Biz tashqi dunyo o’tmishiga, hozirgi faoliyati va kelajak ta’siriga javobgarmiz.
Kompaniyaning biznes jarayon integratsiyalarida ijtimoiy-mas’uliyatli yondashuv
ijtimoiy strategiyamizni amalga oshirishda tanlangan yo’nalishlarga rioya qilamiz
Ijtimoiy faoliyatimiz muntazam ravishda olib borilmoqda.

Ochiqlik

Biz barcha amalga oshirilgan ijtimoiy loyihalar haqida ma’lumotlarni e’lon qilamiz va ijtimoiy loyihalar bilan manfaatdor tomonlar bilan muloqot qilish uchun ochiqmiz. 2011 yil oxirida kompaniya MDH va Gruziya bo’yicha dastlabki ijtimoiy hisobotlarni e’lon qildi.

Kompaniya dunyo bozorida

  • Davlat iqtisodiyotiga investitsiyalar, sanoatni rivojlantirish
  • Shaffoflik, oshkoralik, axloqiy
  • Xizmatlarni taqdim etish va yuqori sifatli xizmat ko’rsatish
  • Mobil savodxonlik
  • Mobil axloqi
  • Ish o’rinlari yaratish, yaxshi ish sharoitlarini ta’minlash

Kompaniya va jamiyat

  • Ta’limni qo’llab-quvvatlash
  • Milliy qadriyatlarni qo’llab-quvvatlash
  • Jamiyatning ijtimoiy-himoyalanmagan guruhlarni qo’llab-quvvatlash

Kompaniya va atrof-muhit

  • Tabiiy resurslarni va atrof-muhitni muhofaza qilishda ishtirok etish
  • Uyali aloqaning inson salomatligiga ta’sirini o’rganish

Tabiiy manbalarga g’amxo’rlik munosabati
Atrof-muhitni muhofaza qilishda ishtirok etish

Atrof-muhitga g’amxo’rlik munosabatlari – biznesimizning falsafasi hisoblanadi. Kompaniyada 2011 yil boshida boshlangan «Eko-ofis» loyihasi doirasida biz tabiiy resurslardan foydalanishni optimallashtirish uchun imkoniyatlar izlayapmiz.
Mahsulotlarimiz va xizmatlarimiz orqali tabiatga bo’lgan g’amxo’rlikga yo’naltirilgan – mobil telefonlar va kompyuterlar yozuv daftarlar va kundaliklar o’rnini bosadi, gazetalar va kitoblar bosma shaklini esa elektron versiyalar o’rnini egallaydilar.

Endi yaqinlaringiz bilan jonli his-tuyg’ularni ulashish uchun qog’ozli xatlarni, otkritkalarni va fotosuratlarni yuborishning hojati qolmagan. Elektron pochta yoki SMS xizmatidan foydalanib, qog’ozni ishlatmasdan daraxtlarni saqlab qolishga imkon beradi. Xalqaro xotin-qizlar kunida Gruziya va MDH davlatlarning Beeline mijozlari 22,5 milliondan ziyod xabarlar yuborganlar. Agar har bir SMS-xabar qog’ozli tabriknoma deb hisoblaganimizda, abonentlar 226 tonna qog’oz yoki 3,8 mingdan ortiq daraxtni saqlab qolishgan. Ushbu daraxtlarning soni 11 400 kishiga kislorodni berishga qodir.

Loyiha boshlanganidan buyon mamlakatlarda 70 dan ortiq tadbirlar amalga oshirildi.

Uyali aloqaning inson salomatligiga ta’sirini o’rganish
Baza stansiyalar va salomatlik

2006 yilda o’tkazilgan Jahon sog’liqni saqlash tashkiloti (JSST) tomonidan olib borilgan tadqiqotlar natijasida hozirgi kunga kelib baza stansiyalar va simsiz tarmoqlardan zaif radiochastotali signallarning salomatlikka salbiy ta’siriga ega ekanligiga aniq ilmiy dalillar yo’qligini aniqladi.
Tadqiqotlar shuni ko’rsatdiki, bazaviy stantsiya signallarining chastotasi ta’sir qilish darajasi 0.002% dan xalqaro standartlarning 2% gacha, antennaning yaqinligi yoki yer xususiyatlari kabi turli omillarga bog’liq. Bu raqamlar radio yoki televidenie orqali Radio Chastotali signallariga ta’sir qilish darajasidan past yoki o’xshash.
Pastki chastotaga bog’liq holda, inson organizmiga baza stansiyalarga qaraganda radio va televideniedan besh marotaba ko’proq signallar tarqatadi.Radioeshittirishda ishlatiladigan chastotalar (taxminan 100 MGts) va televidenie eshittirishlarda (taxminan 300-400 MGts) mobil aloqa (900 MGts va 1800 MGts) da ishlatiladiganlardan past. Shu bilan birga radio va televidenie stantsiyalari 50 yildan ortiq faoliyat yuritmoqda. Bu davrda inson salomatligiga salbiy ta’sir ko’rsatilmagan.
JSST ushbu mavzuni o’rganishni davom ettirmoqda va turli mamlakatlarning ekspertlari va nazorat organlari bilan maslahatlar olib bormoqda.

Mobil telefon va sog’liq
2011 yil iyun oyida Jahon sog’liqni saqlash tashkiloti (VOZ) rasman e’lon qilgan:
«So’nggi yigirma yil mobaynida uyali telefonlarning salomatlikka qanday ta’sir qilishi mumkinligini baholash uchun ko’plab tadqiqotlar o’tkazildi. Bugungi kunga kelib, mobil telefondan foydalanish natijasida sog’liqqa salbiy ta’sir kelib chiqadigan omillar aniqlanmadi».
Mobil telefonlardan foydalanish borasida JSST quyidagi maslahatlar beradi:

«Zamonaviy ilmiy dalillar uyali telefonlardan foydalanishda hech qanday maxsus choralarni ko’rish zarurligini aniqlamadilar. Agar ba’zi shaxslar xavotirlanayotgan bo’lsa, ular mobil telefonning o’zlari yoki ularning farzandlari tomonidan foydalanishini cheklash haqida mustaqil qaror qabul qilishlari mumkin: qo’ng’iroqlarni uzatish muddatini qisqartirish yoki mobil telefonni bosh va tanaga yaqin tutmaslik uchun «hands free» qurilmalardan foydalanishlari mumkin.

Korporativ ijtimoiy mas’uliyatning bir qismi sifatida kompaniya eng dolzarb ijtimoiy masalalarni hal etishda hissa qo’shish uchun eng muhim sohalarni tanlaydi.
Siz korporativ ijtimoiy mas’uliyat bo’yicha yillik hisobotlarimizdan amalga oshirilayotgan asosiy loyihalar bilan tanishishingiz mumkin.

2013 yil

Korporativ ijtimoiy mas’uliyat bo‘yicha hisoboti

Ijtimoiy mas’uliyat bo’yicha hisoboti

Korporativ ijtimoiy mas’uliyat bo‘yicha hisobot

Kompaniya strategiyasining bir qismi bo’lgan korporativ ijtimoiy javobgarlikka katta e’tibor beramiz. Beeline ijtimoiy muammolarni hal qilishda ishtirok etadi va mamlakatning barkamol taraqqiyotini to’liq qo’llab-quvvatlashda o’z o’rnini egallamoqda.

Biz ijtimoiy loyihalar bilan qiziqqan partiyalar bilan muloqot qilish uchun ochiqmiz.

Sizning takliflaringiz yoki ijtimoiy loyihalaringiz bilan bog’liq savollaringiz bilan bizga pr@beeline.uz  elektron pochtaga yoki (998-90) 373-00-43 telefon raqami orqali murojaat etishingiz mumkin.

Xizmat bilan bog’liq bo’lgan savollar bo’yicha Mijozlarni qo’llab-quvvatlash markaziga murojaat qilishingiz mumkin.