Bosh sahifa/Xabarlar/VEON O‘zbekistonda sun’iy intellektga asoslangan Hambi — "Hammasi Bitta" superilovasini ishga tushirdi

VEON O‘zbekistonda sun’iy intellektga asoslangan Hambi — "Hammasi Bitta" superilovasini ishga tushirdi

1 Noyabr

Xabarlar
Barcha yangiliklarga qaytish
Beeline

Amsterdam, Dubay va Toshkent, 2024-yil 1-noyabr - VEON Ltd. (Nasdaq: VEON, Euronext Amsterdam: VEON), global raqamli operator, bugun O‘zbekistondagi barcha mobil xizmatlar foydalanuvchilari uchun mo‘ljallangan Hambi superilovasini ishga tushirdi. U sun’iy intellektga asoslangan innovatsion platforma bo‘lib, raqamli xizmatlar va aloqa vositalarining keng qamrovli to‘plamini yagona ilovada birlashtirdi.

O‘zbek tilidagi "Hammasi Bitta" yoki “Hammasi Birda” ifodasining qisqartmasi bo‘lgan Hambi, foydalanuvchining aloqa operatori qanday bo‘lishidan qat’i nazar, barcha mobil aloqa foydalanuvchilariga uzluksiz va qulay tajribani tuhfa etadi. Ilova turli xil mahsulot va xizmatlarni o‘z ichiga olgan. “Hambi Davo” elektron tibbiy maslahat xizmatidan tortib, uchinchi tomon avtomobil sug‘urtasiga kirishni ta’minlaydigan “Hambi Auto”gacha, superilova foydalanuvchilarga raqamli do‘kon, sayohat, ko‘ngilochar, televideniye, moliyaviy texnologiyalar (fintex) va o‘yin funksiyalarini taklif qiladi. Ilova Beeline Uzbekistan mijozlari uchun tariflar, internet-trafik, rouming va boshqa xizmatlarni boshqarish kabi o‘z-o‘ziga xizmat ko‘rsatishning qulay imkoniyatlarini ham taqdim etadi.

Foydalanuvchilar har kuni ilovaga kirib, mobil internet paketlarini olishlari, chegirmalarga ega bo‘lishlari va bonuslarga ega bo‘lishlari mumkin. Hambi’dagi sun’iy intellektga asoslangan elementlarning rejadagi integratsiyasi platformada foydalanuvchi tajribasini shaxsiylashtirish imkonini beradi.

"Superilovalar VEON kompaniyasining “Raqamli Operator 1440” (DO1440) strategiyasining muhim elementi bo‘lib, mijozlarga kuniga 1440 daqiqa davomida raqamli xizmatlardan qulay foydalanish imkonini beradi. Bizning bozorlarimizda superilovalarimiz o‘z mijozlari uchun zarur bo‘lgan xizmatlarni, shu jumladan, mahalliy tillarda ilm olish va mijozlarga xizmat ko‘rsatish kabi funksiyalarda sun’iy intellektga asoslangan yechimlardan foydalanishni taklif qilmoqda," — deya ta’kidlaydi VEON Group bosh direktori Kaan Terzioglu. "Hambi bilan biz O‘zbekistonning mahalliy superilovasi orqali o‘z qiymatimizni oshirishdan va "Raqamli O‘zbekiston-2030" dasturini qo‘llab-quvvatlashdan faxrlanamiz."

Hambi VEON kompaniyasining boshqa bozorlardagi superilovalar qatoriga qo‘shilmoqda. Bularga Bangladeshdagi MyBL, Pokistondagi Simosa va Qozog‘istondagi MyBeeline kiradi. Bu ilovalarning barchasi o‘z bozorlarida ta’lim, ko‘ngilochar, o‘yinlar, mijozlarga xizmat ko‘rsatish va boshqa imkoniyatlarga raqamli darvoza vazifasini o‘taydi. Ular, shu jumladan, ko‘pincha kam resursli tillarda so‘zlashuvchi foydalanuvchilar uchun raqamli xizmatlardan foydalanish imkoniyatini oshirishga qaratilgan sun’iy intellektga asoslangan funksiyalarni o‘z ichiga oladi.

Beeline Uzbekistan jamoasi tomonidan ishlab chiqilgan Hambi’ning joriy etilishi O‘zbekistonda VEON’ning KINOM ko‘ngilochar platformasining ishga tushirilishi bilan bog‘liq. KINOM teleko‘rsatuvlar va filmlarni, shu jumladan o‘zbek tilidagi kontentni taqdim etadi. Hambi va Kinom VEON’ning O‘zbekistonda raqamli xizmatlarni rivojlantirish bo‘yicha doimiy sa’y-harakatlarining ajralmas qismi hisoblanadi.

Barcha yangiliklarga qaytish
Beeline
Ilovani ishlating

Shaxsiy kabinetda texnik ishlar olib borilmoqda, lekin siz bizning ilovamizdan foydalanishingiz mumkin