
Big Data - bu har kuni turli manbalardan to'planadigan katta miqdordagi ma'lumotlarni tavsiflovchi atamadir.
Yaxshi strategik va biznes qarorlariga olib keladigan biznes jarayonlarini yaxshiroq tushunish maqsadida katta ma'lumotlar tahlil qilinadi. Bu, o'z navbatida, xizmatlarning kengayishi uchun asos bo'lib xizmat qiladi va operatorga o’z mijozlari uchun eng manfaatli va kerakli xizmatlarni taklif qilishga yordam beradi.
Endi Big Data texnologiyasi “Ishonchli to'lov” xizmati faoliyatini optimallashtirish uchun ishlatiladi. Eslatib o'tamiz, mazkur xizmat doirasida talabga binoan, kelajakda to'lov sifatida mablag 'qarz sifatida taqdim etiladi - shundan so'ng abonent zarur xizmatlardan foydalanishni davom ettirishi mumkin.
“Big Data texnologiyalariga asoslangan yuqori sifatli vositalardan foydalanish abonentlarga ko'rsatiladigan xizmatlar sifatini oshirish, xarajatlarni kamaytirish va ishimiz samaradorligini oshirishga imkon beradi. Big Data mahsulotlariga asoslangan yechimlar yaqin kelajakda o'zingizning ham, boshqa har qanday hamkor biznesingizning asosiy texnologik drayverlaridan biriga aylanishi mumkin. Tahlil va baholash asosida Big Data muhandislari va tahlilchilari ushbu xizmatning joriy vazifalarini yaxshilashga yordam beradigan maxsus modelni yaratdilar” – deya voqeani sharhladi “Beeline”ning digital-texnologiyalari bo’yicha direktori G’ayrat Mahkamov.
Shuni qo'shimcha qilish kerakki, kompaniyaning transformatsiya doirasida “Big Data” sohasida bir qator yirik loyihalarni amalga oshirishni boshlash rejalashtirilgan. Hozirgi vaqtda Beeline Uzbekistan tahlilchilari va muhandislari mashinalarni o'rganish algoritmlaridan foydalangan holda qurilgan yangi modellarni ishlab chiqish ustida ishlamoqdalar. Xususan, ushbu yo'nalish va sohalarda tadqiqotlarni takomillashtirishga yo'naltirilgan bank kreditlari va geoanalitika uchun optimallashtirilgan biznes-jarayonlar sohasidagi e'lonlar kutilmoqda.
Yaxshi strategik va biznes qarorlariga olib keladigan biznes jarayonlarini yaxshiroq tushunish maqsadida katta ma'lumotlar tahlil qilinadi. Bu, o'z navbatida, xizmatlarning kengayishi uchun asos bo'lib xizmat qiladi va operatorga o’z mijozlari uchun eng manfaatli va kerakli xizmatlarni taklif qilishga yordam beradi.
Endi Big Data texnologiyasi “Ishonchli to'lov” xizmati faoliyatini optimallashtirish uchun ishlatiladi. Eslatib o'tamiz, mazkur xizmat doirasida talabga binoan, kelajakda to'lov sifatida mablag 'qarz sifatida taqdim etiladi - shundan so'ng abonent zarur xizmatlardan foydalanishni davom ettirishi mumkin.
“Big Data texnologiyalariga asoslangan yuqori sifatli vositalardan foydalanish abonentlarga ko'rsatiladigan xizmatlar sifatini oshirish, xarajatlarni kamaytirish va ishimiz samaradorligini oshirishga imkon beradi. Big Data mahsulotlariga asoslangan yechimlar yaqin kelajakda o'zingizning ham, boshqa har qanday hamkor biznesingizning asosiy texnologik drayverlaridan biriga aylanishi mumkin. Tahlil va baholash asosida Big Data muhandislari va tahlilchilari ushbu xizmatning joriy vazifalarini yaxshilashga yordam beradigan maxsus modelni yaratdilar” – deya voqeani sharhladi “Beeline”ning digital-texnologiyalari bo’yicha direktori G’ayrat Mahkamov.
Shuni qo'shimcha qilish kerakki, kompaniyaning transformatsiya doirasida “Big Data” sohasida bir qator yirik loyihalarni amalga oshirishni boshlash rejalashtirilgan. Hozirgi vaqtda Beeline Uzbekistan tahlilchilari va muhandislari mashinalarni o'rganish algoritmlaridan foydalangan holda qurilgan yangi modellarni ishlab chiqish ustida ishlamoqdalar. Xususan, ushbu yo'nalish va sohalarda tadqiqotlarni takomillashtirishga yo'naltirilgan bank kreditlari va geoanalitika uchun optimallashtirilgan biznes-jarayonlar sohasidagi e'lonlar kutilmoqda.